Hotel Cocosul de aur

Str.Calarasilor nr.106, Targu Mures / Telefon: (+40726) 767 799  

REGULAMENT INTERN

IN CALITATE DE PROPRIETARI, DORIM SA AVETI O SEDERE PLACUTA IN HOTELUL NOSTRU, ASIGURANDU-VA CA NE VOM STRADUI CA TOATE SERVICIILE OFERITE SA FIE LA NIVELUL CERINTELOR DUMNEAVOASTRA. REGULAMENTUL DE ORDINE INTERIOARA SI NORMELE DE COMPORTAMENT PREZENTATE MAI JOS AU ROLUL DE A STABILI PREMISELE FUNCTIONARII HOTELULUI cocosul de aur IN CONDITII CIVILIZATE SI CONFORM NORMELOR LEGALE. 
PREZENTUL REGULAMENT ARE CA OBIECTIV STABILIREA CONDITIILOR DE SEDERE A TURISTILOR IN INCINTA HOTELULUI. EL SE APLICA TUTUROR TURISTILOR, CARE IL ACCEPTA PRIN INSUSI FAPTUL CAZARII LOR IN HOTEL SI TREBUIE SA I SE CONFORMEZE FARA LIMITE SAU REZERVE. 
PENTRU A NE PUTEA DUCE LA INDEPLINIRE ACESTE DORINTE IN ASA FEL INCAT SA REVENITI LA NOI CU PLACERE DE NENUMARATE ORI, VA RUGAM SA LUATI LA CUNOSTINTA SI SA RESPECTATI CU STRICTETE URMATOARELE REGULI DE ORDINE INTERIOARA: 

I. TARIFE  

TARIFELE HOTELULUI cocosul de aur DIFERA IN FUNCTIE DE TIPUL DE CAMERA PENTRU CARE OPTATI, DISPONIBILITATE, PERIOADA SI DE NUMARUL DE PERSOANE DIN CAMERA.O SEDERE MAI MICA DE 24 DE ORE ESTE TARIFATA LA PRETUL UNEI ZILE INTREGI; 

  • TOATE CAMERELE AU MICUL DEJUN INCLUS.
  • COPIII CU VARSTE CUPRINSE INTRE 0-3 ANI BENEFICIAZA DE GRATUITATE.
  • COPIII CU VARSTE CUPRINSE INTRE 3-14 ANI ACHITA 5 EUR IN PLUS/NOAPTE.

II. POLITICA DE REZERVARE

REZERVAREA UNEI CAMERE SE SOLICITA PRIN COMPLETAREA FORMULARULUI DE REZERVARE DIN CUPRINSUL SITE-ULUI, TELEFONIC sau PRIN E-MAIL. REZERVAREA DEVINE FERMA DIN MOMENTUL CONFIRMARII DE CATRE CLIENT A OFERTEI DE PRET TRANSMISE.

  • CAZAREA IN HOTEL SE FACE dupa efectuarea checkin-ului online trimis automat de catre sistemul pynbooking inainte de sejur cu 24 de ore. dupa efectuarea check in -ului online in aplicatie apare codul de acces pentru porti si codul qr pentru acces in camere.
  • importnant! fara efectuarea checkin-ului online nu aveti acces la coduri!
  • ACHITAREA TUTUROR COSTURILOR AFERENTE CAZARII SI SERVICIILOR SOLICITATE SE VA FACE LA check in
  • IN CAZUL IN CARE SE DORESTE EFECTUAREA PLATII LA SFARSITUL SEJURULUI, SE VA CONSTITUI OBLIGATORIU UN DEPOZIT PE CARD SAU NUMERAR PENTRU PERIOADA SI SERVICIILE DE CAZARE SOLICITATE.

III. POLITICA DE ANULARE  

  • ORICE ANULARE PARTIALA SAU TOTALA A SERVICIILOR COMANDATA DE BENEFICIAR TREBUIE FACUTA IN SCRIS CU MINIM 48 DE ORE INAINTE DE DATA CAZARII.
  • ANULAREA REZERVARII DE CATRE TURIST SE POATE FACE LA NUMERELE DE TELEFON: (0753) 685 929.
  • ACEASTA POLITICA DE ANULARE SE APLICA PENTRU TOATE REZERVARILE, EXCEPTIE FACAND CAZURILE IN CARE A FOST COMUNICATA DE CATRE HOTEL cocosul de aur O ALTA POLITICA DE ANULARE APLICABILA, IN MOD EXPLICIT SI IN SCRIS.

IV. POLITICA DE CHECK-IN SI CHECK-OUT

  • CAZAREA SE FACE INCEPAND CU ORELE 14:00, IAR PREDAREA CAMERELOR SE FACE CEL MAI TARZIU LA ORELE 11:00.

V. REGULI DE ORDINE INTERIOARA IN HOTEL

  • PE PERIOADA SEDERII IN boutique hotel cocosul de aur, TURISTII AU OBLIGATIA DE A PASTRA CURATENIA UTILIZAND COSURILE DE GUNOI AMPLASATE IN HOTEL.
  • NU ESTE PERMIS NUDISMUL SAU ORICE FORMA DE EXHIBITIONISM IN CADRUL HOTELULUI.
  • DETERIORAREA DE CATRE TURISTI A ORICARUI OBIECT DIN INVENTARUL HOTELULUI ATRAGE RASPUNDEREA MATERIALA A ACESTORA PRIVIND ACHITAREA DAUNELOR LA VALORILE EXISTENTE IN LISTA OBIECTELOR DIN INVENTAR.
  • boutique hotel cocosul de aur NU PERCEPE TAXA PENTRU INTERNET SI NU ISI ASUMA RASPUNDEREA PENTRU EVENTUALELE DEFECTIUNI SAU LIPSEI SPORADICE A SEMNALULUI CAUZATE DE FURNIZORUL DE INTERNET SAU A SUPRAUTILIZARII ACESTUIA DE CATRE TURISTI.
  • HOTELUL DISPUNE DE PARCARE PROPRIE, SUPRAVEGHEATA VIDEO, IN LIMITA A 7 LOCURI, fara contracost.
  • HOTELUL NU PERCEPE TAXA SUPLIMENTARE DE PARCARE PENTRU REZERVARILE DIRECTE DIN SITE SI NU ISI ASUMA RASPUNDEREA PENTRU EVENTUALELE PROBLEME APARUTE (FURTUL DIN/DE MASINI, AVARIERI DATORATE MANEVRELOR GRESITE, ETC.).
  • HOTELUL NU ISI ASUMA RESPONSABILITATEA PENTRU FURTURILE DIN INCINTA. BUNURILE DE VALOARE TREBUIE PASTRATE in seifurile din camere

VI. REGULI DE ORDINE INTERIOARA IN CAMERE

  • HOTELUL COCOSUL DE AUR FURNIZEAZA SERVICIUL DE CURATENIE GRATUIT DE LUNI PANA DUMINICA, DUPA ORA 8:00, IN CAMERELE CARE NU PREZINTA SEMNUL “DO NOT DISTURB”.
  • CONFORM CAPIT. CRITERII GENERALE DIN OMT 65/2015 PRIVIND CLASIFICAREA STRUCTURILOR DE PRIMIRE TURISTICE, LENJERIA SI PROSOAPELE SE SCHIMBA LA 2 ZILE. IN CAZ DE FORTA MAJORA PUTETI FACE CERERE PENTRU SCHIMBAREA LENJERIEI/PROSOAPELOR.
  • CLIENTILOR LE ESTE INTERZIS SA FOLOSEASCA PROSOAPELE SAU LENJERIA PENTRU: STERS PARUL VOPSIT, PENTRU DEMACHIAT, CURATAT INCALTAMINTEA, GEAMANTANELE, PARDOSEALA ETC. PROSOAPELE SE VOR FOLOSI PENTRU UZ CORPORAL. DACA VOR FI IDENTIFICATE PROSOAPE SAU LENJERIE DETERIORATE DE UTILIZAREA NECORESPUNZATOARE A TURISTULUI, ACESTEA SE VOR IMPUTA CA DAUNA SI SE VOR ACHITA DE CATRE TURISTUL RASPUNZATOR. IN CAZ CONTRAR, HOTELUL ISI REZERVA DREPTUL DE A ANULA REZERVAREA CAMEREI TURISTULUI SI A FACE EVACUAREA ACESTUIA FARA RESTITUIREA CONTRAVALORII SERVICIILOR ACHITATE.
  • PRODUSELE MINI-BAR sunt gratuite
  • NU ESTE PERMISA FOLOSIREA APARATURII ELECTROCASNICE IN CAMERELE HOTELULUI (CUPTOR CU MICROUNDE, EXPRESOR, FILTRU DE CAFEA, FIERBATOR, ETC).
  • CLIENTII HOTELULUI TREBUIE SA PASTREZE LINISTEA ASTFEL INCAT SA NU DERANJEZE ALTI TURISTI IN INTERVALUL ORAR 22:00-8:00;
  • CLIENTII HOTELULUI TREBUIE SA ANUNTE PERSOANELE CARE VIN IN VIZITA SI NU SUNT CAZATE IN HOTEL
  • CLIENTII HOTELULUI NU TREBUIE SA LASE COPIII NESUPRAVEGHEATI IN NICIUNUL DINTRE SPATIILE HOTELULUI; ORICE ACCIDENT PRODUS CA URMARE A NESUPRAVEGHERII COPIILOR IN INCINTA HOTELULUI, NU ESTE RESPONSABILITATEA NOASTRA CI A PERSOANELOR CARE INSOTESC COPIII SI SUNT INSARCINATE DE SUPRAVEGHEREA ACESTORA;
  • CLIENTII HOTELULUI TREBUIE SA ANUNTE CAT DE REPEDE POSIBIL ORICE DEFECTIUNE A APARATELOR SAU INSTALATIILOR DIN DOTAREA HOTELULUI;
  • ORICE ACCIDENT PRODUS CA URMARE A UTILIZARII NECORESPUNZATOARE A OBIECTELOR DIN DOTARE SAU A UTILIZARII FACILITATILOR HOTELULUI FARA RESPECTAREA NORMELOR DE SECURITATE CORESPUNZATOARE ACESTORA, NU ESTE RESPONSABILITATEA NOASTRA.
  • SUNT INTERZISE: PREPARAREA ALIMENTELOR SI CONSUMUL ACESTORA IN CAMERA.
  • ESTE INTERZIS ACCESUL CU CONSUMATORI ELECTRICI: RESOURI, RADIATOARE, FIERBATOARE IN HOTEL.
  • ESTE INTERZIS FUMATUL ÎN CAMERA SI IN CELELALTE SPATII ALE HOTELULUI
  • SE INTERZICE CU DESAVARSIRE INTRODUCEREA IN HOTEL DE ARMAMENT, ARME ALBE SAU SUBSTANTE LACRIMOGENE. CONFORM LEGISLATIEI ROMANE CONSUMUL SAU COMERCIALIZAREA DE SUBSTANTE HALUCINOGENE SAU PSIHOTROPE ESTE INTERZIS SI SE PEDEPSESTE;
  • GUNOIUL SI RESTURILE MENAJERE SE VOR DEPOZITA IN SACII MENAJERI DIN COSURILE DE GUNOI AMPLASATE IN CAMERA SAU SPATIILE SPECIAL AMENAJATE PENTRU DEPOZITAREA GUNOIULUI;
  • NU ARUNCATI IN WC OBIECTE CARE AR PUTEA CONDUCE LA AVARIEREA STATIEI DE COLECTARE A REZIDUURILOR;
  • NU VOR FI ACCEPTATE IN RESTAURANT, LIFTURI SI RECEPTIE PERSOANELE IMBRACATE IN HALAT, COSTUM DE BAIE, MAIOU SI SORT SI INCALTATE CU SLAPI. 

VII. PROGRAM SERVICII:

  • MICUL DEJUN POATE FI SERVIT INTRE ORELE 7:00-10:00 DE LUNI PANA duminica IN INCINTA hotelului, in buffetul hotelului,

VIII. SESIZARI SI RECLAMATII

  • RECLAMATIILE PRIVIND CALITATEA SERVICIILOR TURISITICE PRESTATE SE VOR FACE PE LOC, IN PERIOADA SEDERII TURISTILOR IN HOTEL.
  • RECLAMATIILE FACUTE SUB ORICE FORMĂ DUPA PLECAREA TURISTILOR NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE.
  • HOTEL Cocosul de aur SE OBLIGA SA REZOLVE ORICE RECLAMATIE PRIMITA DE LA CLIENTI IN LEGATURA CU SEVICIILE PRESTATE LA LOCUL SITUARII STRUCTURII HOTELIERE IN MAXIMUM 24 DE ORE DE LA MOMENTUL FORMULARII ACESTEIA.
  • HOTEL cocosul de aur ISI REZERVA DREPTUL DE A ANULA REZERVARILE EFECTUATE, IN CAZ DE FORTA MAJORA SAU ALTE CIRCUMSTANTE CARE IMPIEDICA HOTELUL SA FUNCTIONEZE, CU 48 DE ORE INAINTE DE DATA SEDERII, FARA SA FIE RASPUNZATOR PENTRU RELOCAREA OASPETILOR SAU PENTRU SUPORTAREA ORICAREI CHELTUIELI AFERENTE REZERVARII ANULATE. 
  • ACEST REGULAMENT VINE IN INTAMPINAREA ASTEPTARILOR OASPETILOR NOSTRI. IN CAZUL NERESPECTARII LUI, NE REZERVAM DREPTUL INTERZICERII ACCESULUI IN INCINTA HOTELULUI SAU EVACUAREA DIN HOTEL A TURISTILOR IN CAUZA.
  • CONSIDERAM CA, ORICE OASPETE IN MOMENTUL ACCESARII ORICARUI SERVICIU OFERIT DE CATRE HOTEL cocosul de aur ARE POSIBILITATEA REALA DE A SE INFORMA, SI IN CONSECINTA SE POATE SPUNE CA A LUAT CUNOSTINTA DE TERMENII SI CONDITIILE MAI SUS MENTIONATE SI LE-A ACCEPTAT TACIT.